välkomnar 2007


140356-130
jag tycker själv att jag skriver detta ofta - jag har inte
hunnit skriva på bloggen :O . men det är sant, och jag
ska försöka bättra mig (a) . men nu är det faktiskt
2007(!) och jag vill önska alla ett GOTT NYTT ÅR ;D!  

jag har doc. fått en bra start på det nya året, har firat 
dagen (?) med belle och blev den jag pussa på vid
12 slaget :) kanske början till lebb? haha. vi har suttit
lite (mycket) vid datan, och 21 börja vi se
"the ring" - hel kolsvart i huset, och tv:n på högsta
volym. så belle och jag låg ihop i ett hörn i soffan :)
strax ska vi fortsätta se på "the ring2", så måste
skynda mig och skriva. 


goodbye 2006, och önskar lycka till in i 2007! CIAO <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback