sista dagen innan helvetet börjar

han inte skriva något mer igår, men för mig och diana blev det inte solna centrum, för dom stängde vid 17 och vi skulle aldrig hinna. men vi åkte till kista istället, och diana köpte en jättefin tröj/klänning från gina tricot! och så hittade vi en fin blåaktig tröja från MQ men diana hade inte råd med båda /: men hon skulle kanske köpa den senare :) men jag köpte som sagt inget. hon köpte också fem olika ansiktsmasker och dom använde vi idag, för vi bestämde oss för att ha spa-dag. så hon tog med två stycken (en till henne och en till mig (a)) och så sprang vi iväg och köpte lite vax - som verkligen sög! det va inte bra. men  vi hade också fot bad, så hade vi det mycket mysigt och drack grönt-te osv. <3

imorgon börjar doc. skolan igen. det ska bli jätte kul - VERKLIGEN -.- . vi skulle ha gjort något no-arbete under lovet, men vem orkar göra läxor när man har lov :O ? så jag får se hur det blir med det, för vi skulle ha redovisning imorgon. men jag tror det är många som har skippar den läxan. men annars ska det bli kul att träffa alla igen, men det jobbigaste är nog de låånga lektionerna och de tidiga morgnarna!
nu måste jag nästa göra mig i ordning för att jag ska kunna komma upp imorgon, jag är ju så van att gå upp sent CIAO KISSEN! 140356-145

 måste också påpeka att jag inte kommer hinna skriva lika mycket nu när skolan startar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback