sandra sitter i skolan med madeleine

juste nu sitter jag och madeleine helt ensamma i mediateket i skolan :) vi har precis ätit lunch, det blev - som det alltid blir på tisdagar - fisk och potatis. annars har vi inte haft så många jobbiga lektioner. först språkval, och där sitter man ju mest och pratar. och sen hade vi NO, och då skulle man öva in för redovisningen vi har imorgon. så där satt vi också mest och prata, haha (a) . 11.20 ska vi ha engelska lektion, så det blir nog den första ordentliga lektionen . efter skolan ska jag vara med rebecca, tror vi ska hem till mig, för mamma kommer inte förens senare. jag vet att vi är lite udda, vi ska kolla om det finns något enkelt jobb på tex. stinsen där man kan köra kundvagnar eller nått liknande, haha :)
men nu måste vi kila till lektionen, PÖSS
140356-145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback