på jakt efter jeans

oj, idag vakna jag verkligen tidigt! men jag kunde inte sova. ska strax ta nått att äta, men ska skriva lite först :) jag ska egentligen ringa rebecca, för jag skulle ringa när jag vakna. men eftersom jag vaknade så tidigt väntar jag en stund. idag ska jag och rebecca åka till .. jag lite överallt. men jag är iallafall jakt på ett par jeans. åker iväg med 1000kr, och få se hur vad jag kommer hem med (a) men jag tror jag kommer köpa sminkbortagning också, för det behöver jag verkligenn! btw, jag blev klar med rummet igår. så nu måste jag bara ta bort alla färgfläckar som hamna lite överallt. jag va ju också så jättte smart och hade på mig mina ksss-byxor och ett vitt linne -.- så nu är 'dom förstörda' sägs det. men men, får hoppas att det försvinner i tvätten senare - hoppas!.
nu ska jag gå och göra mig lite varmchoklad, mjau kissen140356-145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback