första / andra januari 2007

nu helt plötsligt ät jag hemma hos madeleine. vi träffades vid 20 tiden, och madde skulle träffa alex så jag  hänkka :) han hade med sig två kompisar också. vi gick mest bara runt, och jag tyckte det sög -.- haha! men nu sitter jag och madde här framför datan, och det här blir det sista vi gör innan vi gå och myser i sängen och snackar skiit :)

lite om imorgon, jag ska då åka med madeleine till väsby centrum. men jag åker dit helt pank .. efteråt har vi handbolls träning vid 16, så det ska bli kul att se alla igen :) jag och madde missa tyvärr typ en cup, fett taskigt! haha, men vi överlever nog.
men nu måste jag gå och mysa i sängen med madde, ciao suckers :'D140356-145


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback