dyngnar utan problem ..

ja, jag och belle, har kommit på att stanna upp hela natten, men nu så är det ju morgon igen. det gick så jävla fort eftersom vi hade så kul ;D vi har verkligen gjort alltmöjligt - snackat skit, sätt på film, spilt dricka över hela tangentbordet, spilld dricka över golvet, suttit klistra vid datan, läst tidningar, ja you name it! så här sitter jag och har inte sovit en sekund. eller jag vilade i ungefär 5min, men jag kunde verkligen inte "sova". så jag börja städa upp hela mitt rum och belle skrev ungefär 5 blogg inlägg (www.bell3.blogg.se) efter varan -.- haha! men jag haffa åt mig datan och fick skriva det här inlägget, sen bööönar hon att få tillbaks datan (a). men nu ligger hon i sängen och läser frida-tidningar , så jag ha lite tid på mig att skriva haha :)


140356-133
bellebu myser med tidningar och hela kööret (a), älskar dig gums!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback