2007-jan-05 @ 21:24:39

det blev kista till sist. och jag kom hem med ett par svarta diesel-jeans som verkligen satt bra, från carlings och kostade 599kr på rean. jag köpte också en blå/vit-randig tröja från bondelies från MQ för 249kr :) sen köpte jag den sminkbortagningen jag brukar använda - garnigr; clean & fresh. men köpte också en extra som man har efteråt - nivea visage; gentle face scrub. när jag kom hem var jag hemma ca. 15min, för jag fick höra att diana hade kommit hem! ääääntligen <3 jag träffa henne och rebecca (igen -.- , haha!) så gick vi runt lite i området och hon berättade om hur hon hade haft det. efter så gick vi hem till henne och fick se allt hon hade köpt - skor, kläder m.fl . det är verkligen skönt att ha henne tillbaks i sverige igen (a) !


Kommentarer
Postat av: Diana

Nääää, sötnowsen! DET ÄR KUL O TRF DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback