Dagar innan sportlovet

Nu har vi äntligen sportlov, en vecka, inte så mycket. Men det är iallafall en pause från skolan - som man alltid behöver (a).

Igår var jag med Belle inne i stan, och hitta ganska mycket av det jag sökte! Doc. hitta jag ingen 'stor' väska som jag ville ha i högsta grad :/ men får se om jag hittar något lite senare. Jag hittade också ett par byxor, man hade inte pengar så det räckte till dom. Så vi la undan byxorna, och åkte sen tidigt  idag  tillbaks till stan och hämta upp dom. Men då hade vi också Hanna med oss :D
Senare idag så kom min mormor, morfar och moster (-.-') hit och skulle sk. "fira" mig, eftersom jag fyller år imorgon. Men dom var bara här en liten stund (som tur var) o jag fick lite pengar och så :) Så någon mer dag i veckan ska jag åka in till stan igen och kolla om jag hittar den där 'stora' väskan och några kläder. En tjocktröja skulle också sitta bra :) Annas Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske vara med Hanna om inte hennes släktingar hindrar henne (asså, dom är hemma hos henne)  (a) .   
Men nu ska jag kila, pusspusspuss    140356-145!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback