stadsvandring - elevensval 2006


 140356-44 140356-42

aloha <3
bloggen har fuckat sig för mig idag, har inte kunnat komma in förens nu /:
men idag hade vi elevensval med våra grupper, jag hade stadsvandring - som faktist va helt okej :O .
man skulle gå runt i gamlastan, och svara på massa frågor. jag va med dianan (a).
haha, jag och diana va vid slottet. och så va massa soldater där - dom sjöng!
sen såg vi också kanadas president uppe på taket osv. :)
diana hade så klart med sin digitalkamera, som man skulle ta kort på alla "saker" som man svara frågor på, men vi tog istället på varandra (a) ^^ 
vi var också på stadsmuseumet, där jag såklart skulle glömma min väska med mobil, pengar och nyklar i! men jag, madde, dipti och "arash/jihad" (haha!) åkte tillbaks och hämtade den :)♥
 


dagens outfit; svarta jeansen, maddes (snygga!) gråa långa linne, vit 'skjorta' och guld band vid midian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback