tillbaks 2006-dec-20 @ 21:32:29

oj, nu känns det som att jag inte har skrivit på jätteläng. men igår hade vi kul som få! vi åt pizza, och hade lussebullar m.fl saker framdukat. i julklapp av bebisarna fick jag örhängen, halsband, nått gott, och två par trosor (a). dom andra fick alltmöjligt, men underkläder och kräm va nog populärast i går. men som finast paketen kom ju så klart från mig :) haha.

neeeeej ! idag åkte min bästa diana (
www.stajl.blogg.se) till serbiia :'/ hon kommer vara borta under hela jullovet, men jag är jätte glad för hennes skull <3 måste ju ringa henne! vi hade också julavslutning idag :D äääntligen har vi ledigt! jag vet inte riktigt vad jag ska göra under lovet, men man får ta det som det kommer. men roligt har jag bestämt mig att jag ska ha ;D redan imorgon börjar det roliga. då ska jag till stan med madde och emelie, jag själv ska inte köpa något. för jag har verkligen inga pengar! hoppas man får några monny i julklapp ;)
nu måste jag kila vidare, puess och god jul <3

140356-114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback