sandra is back on track

                



hej! gud, jag har inte varit inne skrivit på jättelänge. jag har haft  fullt upp på kvällarna - läxor, kompisar osv.
hinner inte med bloggen så mycket. men nu är jag inne :)
igår va vi på elverket, (bilderna - time before, när vi fixar oss) helt okej. men en gång räcker bra (a).
jag åkte dit med madde, rebecca och diana (<3) harald skjutsade dit, och louise tillbaks.
vi hade det skoj och mysigt, haha. vi trängde oss som få (a) det var jävligt lång kö när vi kom, men så stog lina, tessan och elin där framme ( tack för ni stod där! ) så vi hoppa emellan. en vakt stirra värsta mycket, men sa INGENTING /: haha. så vi var bland dom första som kom in :)
idag
var jag, madde och ljungen på bögdansen men innan vi åkte dit, så tog vi en sväng förbi stinsen, för idol-eric och crew skulle komma dit, och madde ville så gärna åka dit och se honnom sjunga :)  i sälskapet träffade vi också susanna och ylva, söta som socker <3

måste städa mitt rum nu, ciao <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÄÄÄÄLSKAR ER MEST :'D

Postat av: Anonym

HAHAH SNADRA
ELVERKT!!!!!

2008-02-13 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback