rockig stil

nu är det inte långt kvar till jul, och redan imorgon är det tre ljus tända i adventljusstaken. nu förbereder dom flesta sig med all julpynt, köper gran och slår in alla julklappar. kom in lite mer in julstämning av de mysiga fynden jag hittat:

här kommer några extra julklappstips, som verkligen är sisataminuten! det passar lika bra till bror som till mormor eller morfar. jag pratar om mysiga, fluffiga rockar.

  

alla rockar kommer ifrån åhlens.
den röda rocken är för "henne", en extra mjuk fleecerock och den kan man få för 399kr
nästa rock är också en tjej model, och kostar 495 - alltså om man vill lägga  ut lite cash ;)
sista och nästan sötaste rocken är som ni kan gissa och en tjejrock - 399kr. jag tycker doc. den är jätte mysig och ligger i toppen på min rock-lista (a)

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, vad fint! Du lägger alltid ut "The Latest", Sandriiizan!

Postat av: Sandra

tack (a):)

2006-12-17 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback