pepparkakor m. julmust

dagen blev ju inte direkt som planerat, men det blev mycket bättre! men jag missa tyvärr rebecca, diana och maddes 'stol-dans' som jag gärna hade velat se. istället tillbringa jag heela dagen tillsammans med belle och hanna. på dagen var vi i väsby c, senare på kvällen kom dom över till mig - och fan va vi fjolla oss (bilderna är lite därifrån (a)) ! vi åt också pepparkakor och drack julmust, vi (belle ♥) färgade håret på mig - supersnyggt :D ! vi kvartöver 21 kom diana, men halv var hanna och belle (fucking cp ungar) GÅ hem. nu sitter jag här och diana skuttar runt i lägenheten på väntan tills att får blogga lite på hennes blogg ;) hon nattar också över här, och vi ska nog se på någon film - just my luck? SHIT, måste sluta blogga nu. diana står med en kniv och hotar mig att logga ut (inte) ! bloggar mer i kväll - CIAO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback