morning sunday


godmorron! steg upp för ett tag sen, har haft lite svårt att sova.
jag har ont imagen, eller - varje gång jag äter något, mackor, mat, så får jag jätte ont i magen /:
kanske magsjuk, vem vet?
idag ska jag, ljungen och madde på bögdansen igen. det är en extralektion, och sisata innan uppvisningen (fast det är bara en liten uppvisning, ungefär halva - minder än halva dansen). så det är bäst att man går, kan typ ingentig -.- .
efter dansen ska jag ta en sväng till kista, ska köpa maddes julklapp och mormors, sen har jag köpt alla julklappar för det här året (a) !

måste kila nu, dansen börjar vid 13 och måste hinna med 47 tåget (har pyamas på mig ^^ ). skriver mer senare under dagen, pussy ♥


140356-68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback