kvällens

nu har jag ätit middag, det blev pastasallad med vitlöksbröd :) inget dök upp i kvällen till ära. eller jo, jag blev inbjuden på en liten mysig tjejkväll med rebecca, madeleine, dipti och diana. men men,  jag kunde nog ändå inte följt med för jag är fortfarande sjuk. så jag ska nog titta på film, knapra pepparkakor och supa julmust (a). jag har också "renoverat" min blogg, vad tycks? ;)
juste, lite kort om morgondagen - om jag blir frisk(are) ska jag gå på rebecca, maddes och dianas dansuppvisning runt kl. 14-15. sen efteråt hoppar jag på tåget till upplands väsby, och promenerar till centrum där jag ska mötas av hanna. och då ska hon ha färgat håret :O :D

MJAU ALLA LUSSEKATTER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback