kort om veckan :)


mjjaaauw, alla lussekatter!
dagarna närmar sig julafton, och nu börjar alla 'juldagar' komma :) och alla udda-skoldagar!
på onsdag är det redan lucia, och tisdag nästa vecka , firar vi lillajulafton - jag rebecca madde diana och dipti (a) då ska dom natta, vi byter julklappar, äter gott och har det myspys :) sen på morgonen äter vi god frulle, och har sellis till skolan <33  LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR !
men just nu så är det bara måndag v.50 -.-
imorron fylle äääälskling år (hanna schjelderup)! GRATTIS BÄÄÄÄÄÄÄÄSTIS :'D ♥ hoppas du får ha en underbar födelsedag :) 
på onsdag har vi ingen handbollsträning, men på torsdagen ska vi sälja några lotter.
på fredag ska jag kanske till staden med hanna, om du ser till att bli frisk! :O (a) du måååååste <333
sen på lördagen har ljungen, madde och diddisan dansuppvisning - dom är JÄTTEDUKTIGA jag lovar :O och sen dagen efter har jag ljungen och madde dansupvisning  (a) , så det är ganska mycke om den kommande veckan :)

nu ska jag faktist baka pepparkakor :O , hoppas jag inte bränner upp dom som mina och maddes (a) önska mig lycka till! ♥


140356-69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback