kort om dagen



140356-119
jag märker att
jag knappthinner
skrivanågot på
kvällarna längre,
även fast vi har
jullov. men idag
ska jag iallafall
till kista med dipti.
jag har lite pengar 
kvar från igår, så
jag ska köpa lite
underkläder tror
jag (a) .
och sen skulle
dipti få en mössa
av mig. asså det
va så längesen
hon skulle få
den, så nu
kommer jag
inte ens ihåg
varför hon ska få
en, haha.
men jag ska
fråga henne :)
senare ikväll
kanske jag och
några på en fest
i grimsta. emelie
bjöd med oss,
och sa att det va okej. men vi får se hur det blir med det. men det skulle vara kul att då :) .
men nu måste jag äta frulle (a) CIAO!


Kommentarer
Postat av: Dipti

Men sandra då, din gamling! jag fyllde år och då fick jag bara en tröja (som var ûbersnygg) och då tyckte sandra att jag skulle få något mer, och det skulle jag välja! :D

2006-12-22 @ 10:58:06
Postat av: sandra

juste, jag är fan senil :| haha, men jag kommer över till dig strax :)

Postat av: ohfia

vart har du köpt chanelscarf/sjalen?

2006-12-26 @ 02:07:37
URL: http://ohfia.blogg.se
Postat av: sandra

inne i stan vid hötorget :)

2006-12-29 @ 10:55:55
URL: http://saandrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback