klockan 18:07:16


morsning, nu har sandra kommit hem :)  
först - det gick det vanliga på dansen, men ljungen kom inte. hon mådde inte som hon skulle.
men jag och madde gick, och vi var heelt cp ( JAG ). det va ganska passande, för vi hade dans i en cp skola (a)
sedan skilldes madde och jag åt på häggvik stationen, jag skulle till kista och madde skulle hemmåt.
i kista köpte jag klart alla julklappar - SKÖÖÖNT ! nu har jag 200kr kvar, och dom pengarna är bra att spara till årets största högtid (a) - MELLANDAGSREAN!  
ikväll händet inget speciellt, det vanliga - mys framför tv. sen är det skola igen, men nu är det sista hela veckan. sen onsdagen veckan efter, har vi JULAVSLUTNING :D lääängtar som få!  nu ska sandra kila, ska duscha - vad ska du själv göra? :) MJAAUUW KISSEN 


140356-76


Kommentarer
Postat av: madeleine

hahahah jaaaaaa fan vad flummig du var sandra ;) HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA fan asså, skrattar på riktigt (a)

2006-12-10 @ 18:29:07
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHHAHA ! jag meed :O jag fylls av tårar (a)

Postat av: rebecca

haha, sött sandra!

2006-12-10 @ 18:45:32
Postat av: rebecca

haha, sött sandra!

2006-12-10 @ 18:45:32
Postat av: Sandra

jag är inte trög och förstår nog, det räcker med engång (a)

2006-12-10 @ 18:46:56
URL: http://saandrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback