frossa i burberry

140356-117

jag är lite för burberry, och här har jag hittat deras 'spring/summer collection 2007' . jag tycker kläderna är überfina, och dom skulle gärna så flytta in i min garderob! men eftersom det är burberry är det ju inte direkt billigt, så det är sånt man får drömma om (a) burberry finns lite överallt, men då menar jag inte som HM eller KICKS, utan mer lite överalt i världen. här i sverige finns det tex. på NK som ligger på hamngatan 18-20 . där finns det äkta burberry saker, men då pratar man mer om väskor och "enkla" saker, inte just dom här kläderna ovan :)

Kommentarer
Postat av: jenny

JAG ÄLSKAR BURBERRY !

2006-12-22 @ 10:36:06
Postat av: sandra

man kan inte få nog utav burberry :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback