efterbliven i dagarna

ohjävlar, nu har jag inte skrivet på jättelänge. men nu har jag faktiskt haft mycket att göra /: men nu ska jag ta mig tid att skriva litegran :) vi börjar med julafton.

24/12 på morgonen åkte vi - jag, mamma och moster - till mormor och morfar (i helenelund) och skulle träffa mina kusiner sofia och markus, och deras föräldrar kenneth och lena. för dom skulle vid 13 tiden till norrköping och fira jul med deras mormor och morfar. vi bytt julklappar, och jag fick duschgrejer av sofia :)
efter dom åkte stanna jag, mamma och moster kvar. för vid 15 skulle min andra kusiner (mosters barn) komma - terese och andreas. och då fira vi 'riktig' jul ;). vi åt julmat, men faktist inte så "vanlig" julmat, och såg på tv. sen skulle julklappar öppnas, och jag fick då en iPod ( :D ), pyjamas m.fl men inte ett öre :O ! jag som hade önskat mig iPod och pengar. haha! men men. 

25/12 var jag med rebecca hela dagen (jag tröttnade på henne! haha <3), vi satt vid datan - jag fixade med min iPod - och andra saker :) senare på kvällen träffa vi tom och adde, och vi såg på 'house of wax' som jag kommit på är skit dålig  :O ! sen vid 22.20 skulle rebecca gå, men jag var var tvungen att se klart 'prison break' (a), så då va jag kvar med dom.

26/ 12 och sen idag - jag har inte gjort en jävla gerj, haha. jag började dagen med att vakna vid 12.30, sen har jag suttit vid datan, lagt in låtar, lyssnar på musik, va nere och handla (kommer inte ihåg vad (a)) osv. men nu ska jag göra nått annat :) ciao!



lite bilder jag och rebeccan tog när vi inte hade nått att göra den 25/12 :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback