budget priser!


140356-63

den här mascaran använder jag - telescopic från LÒRÉAL paris. mascara som är rätt så ny på den svenska marknaden. lättdoserad gummi borste som är böjbar, trollar fram fina fransar och gör så att det är lätt att komma åt överallt. färgen håller i sig genom hela dagen och man lyckas hålla borta mascara klubpar som lätt kan uppstå. den kladdar inte alls, och tål duggregn utan att man blir svart underögonen. men om det störtregnar så kanske det ger något annat. men överlag en jätte bra budgetmascara!  

ca.pris -  119 - 140kr





140356-62

det här är också denna foundation jag sätter på mig, också den kommer från
LÒRÉAL paris - foundation infallible. den är lättanvänd och ganska tjock / dryg, som gör så att den hålls längre. den täcker mycket bra och jag själv tycker den är lätt applicera och täcker de små fel som man inte vill att någon ska se :) men gör ändå inte så man får ett "perfekt" plast ansikte. utan det ser mer ut som att man har fin naturlig hy. det finns många färgsortter som gör det lätt att hitta den färg som passar just dig bäst.

priset på denna foundation ligger på. 99 - 140kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback