allt är efterblivet, så jag skriver om igår

och som jag sa hinner jag inte skriva så mycket på kvällarna, men det får bli att jag skriver om kvällarna dagen efter istället (a). så åkte dipti och jag till kista, jag köppte jag en svart bh, och vita björn borg trosor med rosa text. sen skulle jag köpa en mössa till dipti, men den var slut. så istället bjöd jag på mysigt fika :) vi beställde en hallon och blåbärspaj + 1 läsk och vatten. tillsammans kosta det 97kr! så vi tog bort läsken, för vatten va gratis (konstigt nog, när det va så dyrt). så tillslut blev allt tillsammans 70kr. pajerna va inte såå stora, men det kunde man värkligen tro, eftersom man mådde så förjävligt illa efteråt! den där pajen förstörde nästan hela min dag! haha. både dipti och jag fick ont i magen, så vi åkte hem sen.

på kvällen gick jag och madde på den där festen, men det kanske inte va så mycket till "fest". det va ganska långtråkigt, och det va så lite folk. det skulle ha kommit ca 100 pers men det va bara 23st. men på slutet va det lite bättre, då satt vi i sofforna och prata lite och alla skrattade osv :) . men sen va det slut, och madde och jag fick skjus hem av hennes mamma och pappa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback